открития 2012

Friday 4 January 2013

За първи път на прага на Новата година не си пожелах нищо... ама съвсем нищичко! Не планирах, не си написах цели, не букнах нито един самолетен билет. Преминах в 2013-та така, както след всяка неделя пристъпвам в понеделника - с положително очакване, но и с лека досада.

За компенсация се постарах да си събера мислите по отношение на приключилата 2012. не за равносметка, а за шорт лист на "откритията":

1. Мадрид, който ни посрещна "вкусен и слънчев" през януари



2. "Физика на тъгата"  на Георги Господинов , която прочетох на един дъх и все още ме вълнува





3. Красена и нейната фотография, която запамети гоерщата ми страст към бокса


4. MUSE SHOP , при които винаги можеш да се облечеш интересно за минути



5. Тонка боб - една подправка, която ми препоръчаха в магазинчето на Иван Асен и си отива на всичко - от козунака до Щолена



6. Една рецепта за бърза и уникално вкусна баница, която приготвям откакто Хармоника направиха кори



7. "Франкенщайн" на Дани Бойл в изпълнение на Кралския национален театър в Лондон, на който се насладих на връх рождения си ден



8. Еkies Resort Greece , където морето ти е до колене, а за храната нямам думи




9. Силата на повторенията, която ме озари след 58-то изкачване на хълма  


и последно: 

10. The Girl with the Dragon Tattoo , който гледах с огромно закъснение, слава Богу в Оригинал!



Сигурно има още, но тези изплуват в съзнанието ми за минути, а спонтанността трябва да се цени. 



No comments:

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |