честит рожден ден на мен

Thursday 18 September 2014


в същата прекрасна есенна нощ преди година предусетих хубав живот и само си виках "дано"
много от нещата, които тогава очаквах да се случат, все още не са факт 
не знам дали ме подминаха или си чакат времето и не ме вълнува, защото заради тези липси осъзнах нещата, които наистина грабват и държат сърцето ми
имах всичко, което пожелах силно, и бях щастлива
не. бях много щастлива

обичах и бях обичана и нищо друго не ми беше нужно 
мотах се по улиците на Париж и по затворения площад Таксим в Истанбул
летях, тичах, много пътувах
взирах се в тайните на морското дъно за първи път без да се страхувам от водата
спах на палатка и разбрах, че най-многозвездният хотел е под откритото небе
осъзнах, че материята има значение, 
единствено относно здравето и силата на телата ни 
спортувах премерено, ядох, пих и се веселих без ограничения

разбрах, че красотата не е в симетрията, а в усещането за ценност и щастие, 
които изразяват очите ми
че съществуват много паралелни светове и само умът ни избира в кой се развихряме
че на 23 една жена е твърде млада, за да го разбира
на 28 няма сили да го отстоява,
но 35 е златно време. тялото все още младо, но умът осъзнат
и можех да управлявам реалностите, които избирам 

преживях 30 секунди, през които целият ми живот ми мина на лента 
когато се измъкнах от ламарините, знаех, че ми е безкрайно ценен 
после просто реших да си позволявам щастие 

преоткрих стари любови и отделих време да им се насладя
изкачих Мусала за 3 часа и 30 мин.
карах колело всяка сутрин дори на морето
тичах 5 км. заедно с мъжете
гмурнах се в огромни контейнери с лед

колкото повече неща правя, виждам и преживявам, толкова по-убедена съм,
че на света има много истини - моята, твоята, Истината
и една общовалидна: суета на суетите, всичко е суета

в нощта на равносметката сърцето помни само любовта
благодаря!

Честит рожден ден на мен.

Обещавам публично, за да не мога да се отметна, че на 36 ще:
1. се науча да плувам
2. се върна в Университета
3. започна да уча френски 


No comments:

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |