Алексови (без)ценности(смислености)

Monday 15 April 2013

А: Мами, мисля, че в шофьорната книжка има най-много важни неща
/ книжката с указания за сглобяване на Лего/ 
---------------------------------------------------------------------------------
A: Искам нещо да ям
Аз: Има риба
А: Не обичам риба
Аз: А какво искаш?
А: Обичам само филийка с хляб, палачинки и макарони
-----------------------------------------------------------------------------------

А: Асокаааа, завий наляво, идва атака
Асока / явно/: кой е
А: Аз съм, Алекс ДОБРИЯ, Анакин Малкия
________________________________________________________

Aз: ей, Рая вече си има бебе. Видях го.
А: а то пръдва ли?
Аз: какво? защо да пръдва?
А: защото една приятелка си има бебе и то все пръдва

----------------------------------------------------------------------------------
/след езда, докато гледа филм по Nat Geo WILD за гепардите /
А: Тате, кога ще ме заведеш да яздя котка?

________________________________________________________

А: Мамо, кажи на Лия, че да не се жени за този Джъстин
Аз: Лия, няма да се жениш и да отиваш никъде. Алекс, а ти кога ще се жениш? 
А: Аз няма да се женя (ядосан) 
Аз: Виж тати как се е оженил за мен 
А: (още по-ядосан) Няма да се женя и да ставам най-тъпия женен глупак на света ...

 ___________________________________________________________________

Али: Мамооо, там казаха, че Данонино помага на коремчето, а не пречи
Аз: Рекламите лъжат 
Али: Ама, мамоо, чуваш ли, казаха, че помага, чуваш ли, по-ма-га
Ли: Е, ти на рекламата ли вярваш или на мама?
Али: На рекламата!

_______________________________________________________________

Докато се опитва да заспи:
мамооо, махни тази възглавница, това не е "мамо Пепе" ( кодово име на любимата възглавница, била моя преди неговото раждане), виж как не е пуфкава,виж как е тРъвда

-----------------------------------------------------------------------------------------------

По време на семейно гушкане
Али: Мамооо, много те обичам 
Тати: Аз я обичам повече 
Али: Ама аз съм ПРЪВИ!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Докато играе с гормити 
"сега ще те издурмя и ще те хвърля в пакана" 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Хораааа, вижте какъв як лего самолет направих, ТЪМНО бял 

----------------------------------------------------------------------------------------------------




No comments:

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |