3.5...(8) Честит рожден ден, Пи (3.14)

Thursday 19 September 2013

Математиката не е силната ми страна. Не съм пълна 0, но не е като да ставам. Но "цифрите" ме вдъхновяват и дори си позволявам любопитно да боравя с тях. Правя го непрекъснато в работата си. Истинските ми приятели математици много ми се подиграват, но медиите и широката общественост обикновено не виждат математическите ми грешки. Първите ми прощават, когато сгреша. Благодаря ви!

Днес ставам на 35. 3,5, 8 - това е моята любима поредица от числа. В о3 (казах ви за цифрите) знаят, че всичките ми ценови оферти са някак производни на 3,5 или 8.

И така: чакам чудеса от 35-тата си година. Или най-малкото 35-тият рожден ден не ме дразни така, както предходните 10.

Когато навърших 25, един много любим мой приятел / математик/ ми каза "хайде, честито четвърт столетие". Не съм суетна, даже свръх чувствителна не съм, но това ме съсипа. Повлия ми толкова силно, че отказвах да празнувам. Нещо повече - на всеки от тези 10 поредни рождени дни си изключвах телефона, за да не приемам поздравления, и си намирах повод да плача. Едната година напуснах фейсбук за два месеца покрай рождения си ден. Веднъж дори се разревах на кръстовището на Черни връх и Никола Вапцаров, защото един друг шофьор ме засече. Та така, плаках си 10 години заради една "математическа" реплика. И днес  прекратявам редицата.

При мен всяко чудо не е за 3 дни. Нито дори за 5 години. Но пък 10 ми се струват свръхдостатъчно. Затова днес ще приемам поздравления. Ще почерпя с 2 торти. И съвсем сериозно, случайно или не, ми предстои да започна важна част от живота си на чисто.

Честит рожден ден, Пи.
Пожелавам ти 358 приятни изненади през следващата година.
Поне 85 дни в пътувания.
И някъде около 35 нови клиенти / проекти.
И въпреки лекото разминаване в цифрите: 365 сутрини, в които те събуждат усмивките на любимите ти хора.

И благодаря на всички, които 10 / >=</ години не спряха да търсят начин да ми кажат "Честит рожден ден!"
Благодаря и на онези, които през последните 5 дни застанаха ентусиазирано до мен и ми помагат с вдъхновение, идеи, предложения и препоръки. С всички вас съм истински щастлива.




No comments:

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |