Честит рожден ден, дете!

Tuesday 19 November 2013



Обичам те. С онази любов, която прави всеки по-добър от самия него.
Обичам те така безкрайно въпреки / или защото/, когато чух за теб за първи път ужасно се изплаших. Страхувах се, че сърцето ми вече е пределно заето и няма да има място.

Идваш тайно в леглото ми вечер. Никога не съм позволява това на мъж. Влизаш със замах и отказваш да си тръгнеш. Не търпиш отклоняване.  И преди да съм се събудила забиваш крака в стомаха ми. Качваш се на главата ми и заспиваш. А аз оставам будна да мисля за случилото се. 

Тази сцена е пример за нашите отношения.
Ти ме победи.  Още когато се роди.
А аз замълчах. Както никога преди.
Аз те пазя. Ти ме спасяваш.

Нужно ни е толкова време да се целуваме, че трябва да го вкарваме в графика ми. Не ми се мисли за жените ти.  Или може би им завиждам отсега.

Получавам хиляди упреци, че те отглеждам така. Но аз искам да ти покажа какво е любов. Да те науча, че има такъв живот. Има любов като тази. Любов, която ти дава смелост да бъдеш повече от всичко, което си. И никога  по-малко. Че има такава любов и ТИ я заслужаваш.

Искам да мисля за теб като за нещо вечно, но знам, че си временно мой. Даже по-скоро аз съм твоя. Един ден ще се събудя и ти ще си далеч.  Подготвям се за този ден с всяка прегръдка.

А си само на 4. Днес ставаш на 4.
 A big boy, както казваш сам.

Пожелавам ти твоите желания. „20 големи кутии с Лего и да можеш да летиш”
Кутиите се купуват, мами.

Виж с полетите е трудно. За да летиш са нужни криле. И много вяра. Заради тях те отглеждам така. За да ти вдъхна вяра, че всичко е възможно. Дори това да си имаш криле.

Обичам те, моя малка огромна любов. Честит рожден ден.
 Не искам никога да ми благодариш. Само да се сетиш за мен на първия си истински полет в живота. 



No comments:

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |