WISH LIST

Sunday 21 December 2014

Винаги съм искала да имам всичко... което искам. А искам понякога странни неща. Хората много често не разбират дали се шегувам или наистина искам това, за което говоря. Имам постоянни искания и спонтанни. Понякога дори сама не разпознавам кое в коя категория попада. Защото, когато искам, преди да имам, вярвам, че ще ценя тези неща завинаги.

1. телепортиращо устройство.

понякога, по-често вечер, но се случва и през деня, искам да мога да се телепортирам. ще отида до  САЩ. за една чаша споделено време с някого, когото обичам. 3 часа. скромна.

2. водолазен костюм и смелост


първото мога да си купя и днес. второто ми се губи засега.  все пак не мога да плувам. "шнорхелинга", както казва една приятелка, е добро начало. обожавам го. гмуркането е малко скери. обсмислям го, а започна ли да мисля нещо, то обикновено се случва.

3. магия за проговаряне на френски

да говориш лош френски е тъпо. да говориш хубав френски е секси. не че мечтата на живота ми е да излъчвам сексапил, просто има някакви думи, които можеш да шептиш в компанията на ZAZ и това със сигурност си стува искането.

4. една веранда в Африка


това е голямото ми  "искам". преписвам го всяка година в листа за следващата. ако един ден се събудя и стъпя на верандата в Африка - най-щастлива или най-нещастна на света ще бъда? докато нямам категоричен отговор, ще я преписвам.  от онези "искам", от реализирането на които се страхувам.

5.  един по-особен полет


като за начало - тандем. после мога да опитам сама. при добро стечение на обстоятелствата мога да се приземя на верандата, посочена по-горе. за да придобиват нещата смисъл и да не са изглеждат нахвърлени безсмислени желания.

6. една обикновена вечеря


с Хю Лори. текстът под този кадър във фейсбук страницата му гласеше нещо от рода на "карането на мотор е съпоставимо само с летенето". можете да дойдете с мотор или да долетите, мистър Лори. за мен ще бъде удоволствие.


7.  една нощ в Ню Уорк


Broadway musical The Last Ship & Sting. после бързо хапване в италианския ресторант на Times Square. после хотел. после се прибирам и ако съм сметнала правилно часовата разлика мога да приготвя lunch box и да изпратя Али на училище

8. Спайки

глупав. сбръчкан. лигав. изисква грижи. мирише. абе онази голяма неприятност, която си пожелаваш да ти се случи, за да не забравяш, че си жив.

9. ей такива крака


по принцип може и цици. но да искаш цици е просташко. така че нека да са краката. за да съм поискала нещо материално все пак. нещо, което да показва, че не намирам себе си за толкова прекрасна, че да не поискам нищо, което може да се пипне

10. Радан да стане премиер, а разни други елементи от политическата сцена да изчезнат

това ми желание идва, за да докаже: (1) че не съм толкова суетна да харесвам само мега красиви неща (2) че не съм забравила къде живея (3) че не съм в състояние да си пожелавам реалистични неща 

No comments:

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |