buonanotte fiorellino

Monday 15 February 2016

По принцип съм глуха. Не че не чувам какво ми се говори (макар понякога да е по-разумно), просто нямам добър слух и никакъв усет за музика. И с танците е така, но това е обект на друго откровение. Толкова съм отчайваща, че един ден съм си пуснала spotify в офиса и след около 45 минути момичетата ме питат "Цял ден ли ще слушаме тази песен?" А аз съм силно изненадана: "Какво, песен ли? Коя песен?
Тя една и съща ли се върти?" Дааа. Точно толкова съм зле. Факт.

Затова може би съм и ужасно непоследователна, когато става въпрос за музика. Понякога ми е приятно да слушам такива абсурди, че сама ме хваща срам от мене си. Но една музика никога не съм харесвала - популярната италианска естрада, романтична, приспивна, напевна, любима на поколението на родителите ми. Ако някога искате да съм отмъстена за голяма злина, просто ми пуснете Toto Cutugno по пътя от София до Добрич. И съм се побъркала. Факт. 

Но си имам и аз изключение. Сигурно, защото има в живота ми нощи като днешната, когато всичко, което искам, е да заспя. 
Да заспя и да вярвам. 
la tristezza passera domattina
e l'anello restera sulla spiaggia,
gli uccellini nel vento non si fanno mai male 
hanno ali piu grandi di me 
a dall'alba al tramonto sono soli nel sole.

the sadness will be gone by tomorrow morning
and the ring will stay on the beach,t
he little birds in the wind never get hurt,
they have wings that are bigger than mine,
and from dawn to dusk they’re alone in the sun.



Buonanotte, buonanotte amore mio,
buonanotte tra il telefono e il cielo.


2 comments:

Lily said...

Your article is extremely useful.Everyday your diary inspire ME nice deal} and helped to develop one thing new like I actually have developed a replacement app spotify download
: this is often great and pleasurable.Thanks for the awing posts , please keep updated often.

Nawazz said...

wow fantastic app you can try Governor of Poker 2 Mod Apk

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |